Tuesday, March 27, 2012

Gurauan Kasar :)

Aicheh, baki - baki pukul sebelas lebih nak masuk pukul doblas dah nih.. Bas tak sampai-sampai pom.. "cakap aku dalam hati"
* cam buat novel pule kan.. hoho

Mata agak meliar waktu tu, berape kali pandang kat hujung belah kanan jalan dengan penuh harapan. Sakit leher dibuatnye . "bas cepat la sampai!"

Tibe-tibe terpandang seorang lelaki dan perempuan berjalan berdua dengan memimpin seorang anak kecil..

"comel" Detik dalam hati..

Duduk sekali kat bastop tu..

Wanita tu amat baanyak bercakap dan bergurau.. "disebabkan suara dia agak kuat kerana aku duduk hampir dengan mereka, telinga ini tibe-tibe tercuri dengar..

"TER.. okay! tak sengaje.. :P"

Abg ensem harini.. (sambil bermain rambut suaminya)
*tadi kite nampak orang kat salon bagi tips kat mamat yang dye potong rambut tu" katanye..

Kalau nak bagi lagi ensem, abg buleh sikat rambut mcm ni, mcm ni, pastu mcm ni..

Aku dengar je ape dorang ckp.. malangnye aku just TER dengar.. Bukan TER pandang.. Jadi, tips camne gaye nak jadi ensem cume dengan mengubah gaye rambut tak dapat aku terangkan..

Tapi aku yakin, aku tak perlukan itu..

Sebab aku ni Natural Beauty.. haha

Hah, Abg..! nampak Uban..

Tu tande dah abg tu.. Malaikat Izrail nak datang dah abg.. :)

haa.. Muke abg pun da kedut..(sambil meletakkan jari telunjuknya pada hidung si suami)

badan da kerepot dahh..

Sume tande dah ade abg.. Abg kene sedia laye..

*terperasan isterinya tersenyum ..

Suaminya terus mencubit manje hidung isterinya..

"NASIHAT DALAM GURAUAN' *.. :D

No comments:

Post a Comment